UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to). Więcej informacji znajdziesz tutaj.
TEATRNN.PL              Zapraszamy na nową stronę Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN" pod adresem: teatrnn.pl!   
TNN.PL > Pamięć Miejsca  > Historia Lublina i Lubelszczyzny > Dzieje lubelskich instytucji
Szkoły w Lublinie

Maturzystki 1939. Fot. ze zbiorów Michaliny Dąbkowskiej.Julian Krzyżanowski w tekście Fraszki czystego Józefa podkreśla, że życie intelektualne, naukowe i literackie Lublina lat dwudziestych mogło się rozwijać dzięki ?tuzinowi szkół męskich i żeńskich z ich pełnymi energii oraz inicjatywy gronami nauczycielskimi? [1].

Szkoły w Lublinie
1. Szkoły kontynuujące tradycje szkół powszechnych
4. Szkoły żydowskie

Szkoła Podstawowa nr 10 w Lublinie
Szkoła Podstawowa nr 17 w Lublinie
Szkoła Podstawowa nr 4 im. A. Mickiewicza w Lublinie
Szkoła Podstawowa nr 24 im. Partyzantów Lubelszczyzny w Lublinie
Zespół Szkół nr 4 im. J. Korczaka w Lublinie
Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie
Gimnazjum nr 5 im. Władysława Łokietka w Lublinie
Gimnazjum nr 1 w Lublinie
I L.O. im. S. Staszica w Lublinie
II L.O. im. J. Zamoyskiego w Lublinie
ZS Ekonomicznych im. Vetterów w Lublinie
Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące im. S. Batorego w Lublinie
XXI L.O. w Zespole Szkół im. św. Stanisława Kostki w Lublinie
III L.O. im. Unii Lubelskiej w Lublinie
VIII L.O. im. Zofii Nałkowskiej w Lublinie
ZS Energetycznych im. K. Drewnowskiego w Lublinie
IV L.O. im. Stefanii Sempołowskiej w Lublinie
Gimnazjum Szperowej w Lublinie (nie istniejące)

 

 



Dzieje samorządu w Lublinie, Szkoły w Lublinie, Opieka zdrowotna w Lublinie, Sądownictwo w Lublinie, Harcerstwo w Lublinie do 1945 r., Urząd kata, Trybunał Koronny. Sąd Najwyższy.,

-->

Kopiowanie zamieszczonych materiałów i ich wykorzystywanie bez zgody autorów jest zabronione
1997 - ; Wszystkie prawa zastrzeżone; Ośrodek Brama Grodzka - Teatr NN, ul Grodzka 21, 20-112 Lublin

powered by prot hosting serwery

Wspłpraca: